"Lean w biurze i usługach"
Ponowna lektura wyjątkowej książki i krótka refleksja
Ponowna lektura wyjątkowej książki i krótka refleksja
Czy można jednym obrazem przedstawić interpretacje?
Świadomie czy nie świadomie nie dostrzegamy "zbędności" w naszych procesach?
Aktualizacja brandu cLEAN Support
Czy procesy usługowe nadają się do usprawnień? A może każda usługa jest tak wysoko skastomizowana/e, że nie ma to zasadności?
Lean tylko w produkcji? No way - usługi aż pękają w szwach od potencjałów doskonalenia, też tak myślisz?
Obejrzeliście webinar, przeczytaliście książkę/artykuł, wysłuchaliście podcastu dot. Lean/Kaizen. Co dalej?
Inspirować wyjątkowych ludzi, zarażać ich pasją oraz niezależnością
Zastanawialiście się kiedyś czym różnią się od siebie: Lean, Kaizen, TOC, ISO 9001:2015 i Six Sigma? Czy można wybrać tą najlepszą metodę?
"Prawdziwy Kaizen w Prawdziwym Biznesie" - Miłosz Wonorski i Szymon Sołtykowski w kolejnym odcinku "Piernika (...)" zaprosili: Tomasz Miler i Zbigniew Kowalski cLEAN Support.
Proces, przepływ w usługach? hmmm - jak najbardziej. Zapraszam do odsłuchania.
Już 19.09.2020 odbędzie się Debata "Prezydencka" metod ciągłego doskonalenia. Link do rejestracji (bezpłatne wydarzenie online): https://livewebinar.com/283-058-340. Tydzień: 7-11.09.2020 to czas na spoty wyborcze 5 Kandydatów/Prelegentów. Zaczynamy od Tomasz Miler, który będzie reprezent…
Podsumowanie zrealizowanych etapów oraz informacja co dalej
Zgodnie z przyjętą formułą - czas na losowanie nr list wyborczych
Bezpłatne wydarzenie online - Debata "Prezydencka" metod ciągłego doskonalenia
5S - sprzątanie? Czy może coś więcej? Zaryzykuj - obejrzyj i komentuj
O marnotrawstwach można mówić godzinami, szukać ich tygodniami, eliminować latami ;-)
Shoopfloor Management, a może Daily Management, a może Morning Markiet, w sumie poranne operatywki....
"Wszystko co robimy to patrzymy na czas od momentu kiedy klient daje nam zamówienie do momentu, kiedy dostajemy gotówkę i staramy się ten czas skrócić przez eliminację czynności nie dodających wartości" - Taiichi Ohno
Muda = marnotrawstwo. Wiesz, że przeprowadzane badanie wykazało, iż w firmach może występować od 95%-99% marnotrawstwa?
A dlaczego nie...